مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:112023-09-22سياسي

قدردانی فرمانده سپاه استان کردستان از عدم همراهی مردم در توطئه اغتشاشات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان اله گشتاسبی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: 43 سال از آغاز جنگ تحمیلی می گذرد 43 سال پیش در چنین روزی در  31 شهریورماه 59 تمام دشمنان این نظام دست در دست هم گذاشتند و کشور و انقلاب نوپای ما را مورد هجمه قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این حماسه و دفاع مقدس همه آحاد ملت ایران برای دفاع از کشور و انقلاب، دین و همه ارزش هایی که به آن دل داده بودند به میدان آمدند و دشمنان را شکست دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با عنوان اینکه مردم کردستان سهم بزرگی در صیانت از انقلاب و مرزهای کشور و تحقق وحدت در کشور در دوران دفاع مقدس ایفا کردند، گفت: مردم کردستان در کنار سایر اقوام و ملت قرار گرفتند و اجازه ندادند ایادی استکبار به اهداف شوم خود برسند.

وی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس حقانیت و اقتدار نظام اسلامی به دنیا و همگان نشان داد و اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید، جانباز، آزاده و ایثارگری است که به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و جان خود را فدا کردند.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: باید برای حفظ نظام و ادامه این مسیر نورانی و مقتدر از دفاع مقدس که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد، الگو بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده سپاه استان کردستان از عدم همراهی مردم در توطئه اغتشاشات

قدردانی فرمانده سپاه استان کردستان از عدم همراهی مردم در توطئه اغتشاشات