مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 23:152023-08-28اجتماعي

خادمی زائران حسینی مدال افتخاری برای ارتش است


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: خادمی زائران حسینی در پایانه های مرزی مدال افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار کرد: خادمی زائران اباعبدالله الحسین (ع) مدال افتخاری است که گردن آویز کارکنان جان بر کف ارتش شده که با اخلاص و شور حسینی در شرایط آب و هوای گرم مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به زائران در پایانه های مرزی غرب کشور هستند.

وی با اشاره به برپایی موکب های ارتش در مرز خسروی و مهران برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائران، افزود: یک آشپزخانه در مرز خسروی با ظرفیت پخت و ارائه روزانه پنج هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و 500 میان وعده به زائران راه اندازی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا بیان کرد: همچنین خدمات فرهنگی از قبیل برپایی نماز جماعت در سه وعده، معرفی شهدای ارتش به زائرین، پاسخ گویی به شبهات، برپایی یادمان شهدا، مراسم زیارت عاشورا، دعای توسل و زیارت نامه اربعین و… در موکب های رهپویان ولایت ارتش در مرز خسروی و مهران ویژه زائرین اربعین حسینی (ع) اجرا می شود.

طاهری علاوه بر نظارت و روند پذیرایی و تکریم زائران مکرم مشرف به کشور عراق و عتبات عالیات، بر تلاش در حفظ وضعیت موجود در ارائه خدمات توسط خادمان مواکب ارتش در مرزهای غربی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمی زائران حسینی مدال افتخاری برای ارتش است

خادمی زائران حسینی مدال افتخاری برای ارتش است