مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-13پزشكي

ارتقای کیفیت آموزش از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی زنجان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد حداکثر توانمندی ها در بین فارغ التحصیلان رشته های مختلف پایه و تکمیلی، از اهداف مهم دانشگاه است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد حداکثر توانمندی ها در بین فارغ التحصیلان رشته های مختلف پایه و تکمیلی، از اهداف مهم دانشگاه است.

حسن بختیاری شامگاه روز گذشته (21 شهریورماه) در مراسم تقدیر از دانشجویان برگزیده دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مرحله اول انفرادی و راه یافتگان به مرحله دوم انفرادی و گروهی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در مرکز همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه علمی موسسات آموزش عالی با جایگاه علمی اساتید و دانشجویان این موسسات، متاثر از یکدیگر است و پیشرفت علمی در یک موسسه آموزش عالی، زمانی حاصل می شود که در عین ارتقاء شاخص های آموزشی و پژوهشی آن موسسه، جایگاه علمی فرد به فرد اساتید و دانشجویان آن نیز رشد کند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته طی 20 ماه گذشته برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی زنجان، افزود: نتیجه این تلاش ها، ارتقای جایگاه دانشگاه در اعتبارسنجی های ملی و بین المللی بود به گونه ای که دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جشنواره شهید رجایی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت آموزش از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی زنجان است

ارتقای کیفیت آموزش از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی زنجان است