مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-28سياسي

1600 مسجد اهل سنت در گلستان فعال است


رییس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه نمازگزاران اهل سنت استان گلستان در یک هزار و 600 مسجد نماز اقامه می کنند، افزود: در مجموع یک هزار و 866 امام جماعت اهل سنت در استان به اقامه فریضه نماز می پردازند.

- ایسنا/گلستان رییس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه نمازگزاران اهل سنت استان گلستان در یک هزار و 600 مسجد نماز اقامه می کنند، افزود: در مجموع یک هزار و 866 امام جماعت اهل سنت در استان به اقامه فریضه نماز می پردازند.

نهمین دوره تجلیل از پرچمداران محراب و مساجد شاخص اهل سنت استان گلستان، امروز دوشنبه 6 شهریور 1402 در مسجد آخوند طلابی گنبدکاووس برگزار شد و در آن از سه مسجد برتر اهل سنت استان و 10 نفر از کارگزاران مساجد تجلیل شد.

رییس مرکز اسلامی گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه مساجد محلی برای عبادت خالصانه خداوند هستند، گفت: علاوه بر کارکرد مذهبی مساجد، انجام امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز از کارکردهای مهم مساجد به شمار می روند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم ادامه داد: افزودن به جاذبه های مساجد، حل اختلافات خانوادگی در این محل امن الهی، رسیدگی به نارسایی های اجتماعی با برپایی برنامه های مختلف نظیر ایجاد باشگاه، کتابخانه و دستگیری از مستمندان به افزایش نمازگزاران در مسجد کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 مسجد اهل سنت در گلستان فعال است

1600 مسجد اهل سنت در گلستان فعال است