مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-05سياسي

ایجاد موکب های سیار در سه عرصه فرهنگی، پزشکی، طب سنتی


امسال سال دومی است که پویش در مدار حبیب برگزار می شود.

امسال با بیش از ده هزار گروه،دو یا سه نفره این پویش تشکیل شده و در سه عرصه فرهنگی، - پزشکی و طب سنتی به ارائه خدمت می پردازد.

محمد نیا مسئول پویش در مدار حبیب، در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این پویش گفت: کلیت پویش در مدار حبیب مربوط به معاونت جهادی سازمان بسیج دانشجویی می شود.

این پویش بر روی دغدغه هایی که افراد در حوزه خدمت رسانی داشتند دست گذاشته است.

هر ساله تعداد خیلی زیادی از افراد در مسیر پیاده روی اربعین در موکب ها خدمت رسانی می کردند اما به خاطر محدودیت هایی که وجود داشت از نظر زمانی افراد نمی توانستند تماماً در این مواکب مستقر شود کسی که حالا به دلیل دغدغه های شغلی یا دغدغه های شخصی که داشت نمی توانست زمان زیادی را در مسیر بماند این حسرت معمولاً به دلشان می ماند که من چطور می توانم خدمت رسانی کنم؟ وی ادامه داد: امسال سال دومی است که پویش در مدار حبیب برگزار می شود.

امسال با بیش از ده هزار گروه، دو یا سه نفره این پویش تشکیل شده و در سه عرصه فرهنگی، پزشکی و طب سنتی به ارائه خدمت می پردازد.

محمد نیا افزود: در عرصه ی پزشکی همکارانمان در دانشگاه های علوم پزشکی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یا کسی که خودش دکتر است یک بسته ی محتوای محصولات و لوازم و داروهای پزشکی همراه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد موکب های سیار در سه عرصه فرهنگی، پزشکی، طب سنتی

ایجاد موکب های سیار در سه عرصه فرهنگی، پزشکی، طب سنتی