مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-31اقتصادي

پاییز؛ نخستین فصل گردشگری خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ به زودی ترانه پاییز با آواز خش خش برگ های زرد، نارنجی و قرمز بر روی سن فصل ها می رود تا همگان در کوچه باغ ها به تماشای این تابلوی رنگارنگ این فصل بروند به سمفونی گوش نواز آن گوش فرا دهند.

فصل سیر و سیاحت به ماه پایانی خود رسیده و کمتر از 20 روز تا پایان این فصل باقی است اما فصل گردشگری خراسان جنوبی آن هم به واسطه قابلیت ها ویژه و اقلیمی آن آغاز و پاییز به عنوان نخستین فصل گردشگری این استان انتخاب شده است.

این سرزمین طلایی سرخ خراسان جنوبی در پادشاه فصل رنگ و بوی دیگری دارد عناب ها این مرواریدهای سرخ دیگر فصل برداشت آن فرارسیده، زرشک و انار این یاقوت های سرخ هم به زودی آماده برداشت است و زعفران این طلای سرخ هم آبان ماه فصل برداشت آن فرا می رسد.

خلاصه فصل، فصل گردشگری مزرعه خراسان جنوبی آن هم با یاقوت ها، مرواریدها، و طلاهای سرخ آن است درکنار برگ های زرد، سرخ، نارنجی درختان و زیبایی هایی که بر تابلوی طبیعت این برگ های رنگارنگ با زیبایی خاص خویش نقاشی می کنند.

در کنار آن با فروکش کردن گرمای هوا و رو به سردی نهادن آن در فصل پاییز فصل گردشگری کویر خراسان جنوبی نیز بیش از پیش رونق می گیرد و در کنار این ها بناها و آثار فاخر تاریخی و گردشگری با جشنواره های ویژه ای که برگزار می شود می تواند جاذب گردشگران بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز؛ نخستین فصل گردشگری خراسان جنوبی

پاییز؛ نخستین فصل گردشگری خراسان جنوبی