مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-11اقتصادي

افزایش 20 درصدی تناژ کالای حمل شده در آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 20 درصدی تناژ کالای حمل شده توسط ناوگان باری این استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 20 درصدی تناژ کالای حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

وی اظهار داشت: در پنج ماهه اول از سال جاری  نزدیک به 6 میلیون  تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان در قالب بیش از 415  هزار سفر جابجا شده است.

  آرامون خاطر نشان کرد: در این مدت همچنین شاهد جابجایی افزون بر 2 میلیون  تن سیمان با انجام نزدیک به 115 هزار سفر در استان بوده ایم.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد کل رانندگان فعال بخش حمل و نقل باری در استان تا پایان خرداد، 30  هزار و 484 نفر بوده است که 601 نفر از این تعداد در مرداد ماه سال جاری به جمع خانواده بزرگ رانندگان حمل و نقل باری افزوده شدند.

  وی تصریح کرد: تعداد ناوگان باری فعال نیز در پایان  سال 34 هزار و 577 دستگاه بوده و عمر متوسط این ناوگان به مشابه ماه گذشته 16.

59 سال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تناژ کالای حمل شده در آذربایجان غربی

افزایش 20 درصدی تناژ کالای حمل شده در آذربایجان غربی