مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-10سياسي

اپوزسیون عوام زده دلیلی بر استقرار حداکثری گفتمان انقلاب اسلامی!


وجود امثال مهدی نصیری که چشم بسته، شمشیر آخته در دست می چرخاند و هر چه دل تنگش می خواهد می گوید، خود بزرگترین دلیل است بر وجود آزادی بیان و آزادی بعد از بیان و از این قبیل چیزها که امثال نصیری منکر آنند! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - گفتگوی تفصیلی مهدی نصیری با دیدار نیوز از جهات متعدد دیدنی است؛ با دیدن این گفتگو مشخص می شود که: 1.

وجود امثال مهدی نصیری که چشم بسته، شمشیر آخته در دست می چرخاند و هر چه دل تنگش می خواهد می گوید، خود بزرگترین دلیل است بر وجود آزادی بیان و آزادی بعد از بیان و از این قبیل چیزها که امثال نصیری منکر آنند! 2.

اپوزسیون در گام دوم انقلاب اسلامی، در بغرنج ترین وضع خود قرار دارد.

امثال نصیری و مصی قمی کلایی و شهاب حائری و شاهین نجفی و.

که امروز پرچم دار مخالفت با نظام شده اند و اغلب کانون مخالف خوانی های شان را شخص رهبری قرار داده اند، از حیث مبانی و بیان، بسیار کوتاه قامت و عوام زده اند.

نه در حوزه و نه در دانشگاه و نه در محافل سیاسی داخلی و نه در محافل سیاسی خارجی هیچ جایگاه خاص و هیچ مرجعیت فکری و سیاسی مؤثری ندارند! این یعنی گفتمان جمهوری اسلامی و منظومه فکری مقام معظم رهبری آنقدر مستحکم و مستقر است که هیچ فرد صاحب نظر و منتقد سرشناسی نمی یابید که به میدان ضدیت علنی و نفی کلی با آن وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزسیون عوام زده دلیلی بر استقرار حداکثری گفتمان انقلاب اسلامی!

اپوزسیون عوام زده دلیلی بر استقرار حداکثری گفتمان انقلاب اسلامی!