مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-20اقتصادي

راه اندازی 211 مرکز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارگران فارس


مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اعلام خبر افتتاح مرکز بهداشت کار کارخانه کربنات سدیم با بیش از هزار نفر کارگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین افتتاح مرکز بهداشت کار کارخانه کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت کار کارخانه کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد گفت: صیانت و حفظ سلامت بهداشتی و روانی نیروی کار مهمترین مولفه و پیش نیاز رونق تولید است.

خادم الحسینی افزود: مرکز بهداشت کار در واحدهای بالای 500 نفر کارگر تاسیس و خدمات بهداشتی و درمانی فوری به نیروی کار مجموعه ارایه می دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 211 خانه بهداشت کارگری در کارخانه ها و واحدهای تولیدی و بنگاه های استان فارس ایجاد شده است.

خادم الحسینی با اشاره به اینکه در واحدهای زیر 50 نفر کارگر نیز باید ایستگاه بهگر ایجاد شود گفت: تامین و ارتقا سلامت جسمی و اجتماعی و بهداشت روان کارگران، پیشگیری از بیماری های ناشی از کار، جلوگیری از بروز حوادث ناشی از کار، تطبیق شرایط کار با نیروی انسانی به منظور کاهش اثرات کار بر سلامت جسمی و روانی ازجمله اهداف تعیین شده برای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 211 مرکز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارگران فارس

راه اندازی 211 مرکز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارگران فارس