مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 05:552023-08-28اقتصادي

انتقال بیش از 203 میلیون بشکه نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه لرستان


مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: در سال 1401 با انتقال بیش از 203 میلیون بشکه نفت خام و فرآورده های نفتی در این منطقه، تقریبا از 89 درصد ظرفیت برای انتقال مواد نفتی بهره برداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید محمدکریم هاشمی زاده مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: در سال 1401 با انتقال بیش از 203 میلیون بشکه نفت خام و فرآورده های نفتی در این منطقه، تقریبا از 89 درصد ظرفیت برای انتقال مواد نفتی بهره برداری شده است.

این مسوول افزود: این حجم از انتقال مواد در سایه تلاش مردانی حاصل شده است که با کار شبانه روزی هر ناممکنی را ممکن کرده اند تا علیرغم تحریم های ظالمانه، هیچ گونه خللی در روند سوخت رسانی کشور وجود نداشته باشد.

وی با تاکید به استفاده از تولیدات داخلی در عملیات های فنی این شرکت، اظهار داشت: استفاده از فناوری های داخلی و تولیدات دانش بنیان همواره مورد تاکید مدیران ارشد شرکت بوده و هست و در دولت سیزدهم نیز این روند شتاب بیشتری گرفته است و در حال حاضر در بسیاری از عملیات های فنی و تامین قطعات دستگا ه ها، از صد در صد توان و تولیدات داخلی استفاده می شود.

  تکیه بر توان مهندسین داخلی هاشمی زاده ادامه داد: با تکیه بر توان داخلی و دانش مهندسین این منطقه، در سال گذشته 2 دستگاه توربین سولار با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بیش از 203 میلیون بشکه نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه لرستان

انتقال بیش از 203 میلیون بشکه نفت خام و فرآورده های نفتی در منطقه لرستان