مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-24سياسي

283 طرح اقتصادی و عمرانی در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود


طی هفته دولت، 283 طرح اقتصادی و عمرانی در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا صبح روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: مبنای کار دولت سیزدهم بر اساس ایمان و امید است و جنس دولت از جنس دولت شهیدان رجایی و باهنر است و علی رغم مشکلاتی که وجود داشته است این دولت تلاش کرده است که تمام کارگزاران در راستای رضایتمندی مردم گام بردارند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند هفته دولت فرصتی برای انعکاس دستاوردها و آشکار شدن دروغ پردازی دشمن برای اعلام ناتوانی نظام است.

وی با بیان اینکه 283 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان ایلام افتتاح یا کلنگ زنی می شود، افزود: ادر مجموع برای این طرح ها یک هزار و 344 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: در هفته دولت امسال 35 پروژه با اعتبار افزون بر 197 میلیارد تومان و با اشتغال زایی بیش از 175 نفر کلنگ زنی می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره ناکارآمدی دولت در مقابله با نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش و اهتمام جوانان کشور، تلاش دشمن و جبهه استکبار بی ثمر بوده است و نقشه های آنان خنثی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

283 طرح اقتصادی و عمرانی در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود

283 طرح اقتصادی و عمرانی در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود