مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-12حوادث

حادثه سقوط خودرو در جاده خلخال به پونل با یک فوتی


سقوط خودروی پژو پارس به دره ای در جاده پونل جان یک خلخالی را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یک دستگاه خودرو پژو پارس با سقوط به دره عمیق در جاده خلخال به پونل جان یک هموطن خلخالی را گرفت.

به دنبال اعلام این حادثه از سوی پایگاه امداد جاده ای گردنه الماس در خصوص سقوط یک خودرو در جاده خلخال به پونل سید جواد یحیی زاده، فرماندار خلخال به اتفاق معاونت عمرانی در منطقه حضور یافت و از نزدیک به بررسی این حادثه پرداخت.

  فرماندار خلخال از سقوط مرگبار این خودرو به دره ای به عمق بیش از 200 متر در جاده خلخال به پونل خبر داد و گفت: به دنبال سقوط این خودرو، در همان لحظات اول سرنشین خودرو که یکی از شهروندان شهرستان خلخال بوده جان خود را از دست داده است.

وی ضمن تسلیت به خانواده معزا گفت: این حادثه در حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر رخ داده که بعد از 4 ساعت تلاش امدادگران پایگاه گردنه الماس و امدادگران این شهرستان و کمک رانندگان عبوری و اهالی منطقه پیکر بی جان از دره خارج شد.

  یحیی زاده افزود: خودروی پژو پارس به دلیل شدت سقوط و شیب زیاد دره کاملا خسارت دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هر چند جاده خلخال به پونل زیبایی های خاص خود را دارد، ولی همه ساله به دلایل نا ایمن بودن این جاده، نبود شانه خاکی، گاردریل و درسال های اخیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه سقوط خودرو در جاده خلخال به پونل با یک فوتی

حادثه سقوط خودرو در جاده خلخال به پونل با یک فوتی