مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-22بين الملل

بدون حقوق فلسطینیان، هیچ طرح صلحی در خاورمیانه وجود نخواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمود عباس»، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که بدون راه حل دو دولتی هیچ طرح صلحی در خاورمیانه برقرار نخواهد بود.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که هیچ طرح صلحی در خاورمیانه بدون حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که بدون راه حل دو دولتی هیچ طرح صلحی در خاورمیانه برقرار نخواهد بود.

عباس در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: کسانی که فکر می کنند صلح می تواند در خاورمیانه حاکم شود بدون اینکه مردم فلسطین از حقوق کامل و مشروع ملی خود برخوردار شوند، اشتباه می کنند.

این رهبر کهنه کار 87 ساله فلسطینی درخواست جدیدی نیز از آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد داشت و پیشنهاد تشکیل یک کنفرانس بین المللی برای تشکیل کشور فلسطین را مطرح کرد.

عباس گفت: کنفرانس سازمان ملل ممکن است آخرین فرصت برای نجات راه حل دو دولتی و جلوگیری از وخامت جدی تر وضعیت و تهدید امنیت و ثبات منطقه ما و کل جهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون حقوق فلسطینیان، هیچ طرح صلحی در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

بدون حقوق فلسطینیان، هیچ طرح صلحی در خاورمیانه وجود نخواهد داشت