مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-27اقتصادي

رهاورد چهارمین روز از هفته دولت برای خراسان جنوبی


همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت در همه نقاط خراسان جنوبی شاهد بریدن روبان های بهره برداری و کلنگ زنی طرح های جدید بودیم که دولتمردان به مردم این استان برای بهره مندی از آن تقدیم کردند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت در همه نقاط خراسان جنوبی شاهد بریدن روبان های بهره برداری و کلنگ زنی طرح های جدید بودیم که دولتمردان به مردم این استان برای بهره مندی از آن تقدیم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از فردوس، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در این شهرستان دو طرح بزرگ خدمات شهری شامل عملیات خط انتقال استخر ذخیره آب های سطحی با اعتبار20 میلیارد ریال به پارک های ملت و فردوس  دلگشا و 72 هزار مترمربع آسفالت معابر در خیابان شهید مطهری با اعتبار288 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین چمن مصنوعی هنرستان شهید قویم اسلامیه  به مساحت 750 مترمربع و با اعتبار4 میلیاردو 400 میلیون ریال افتتاح شد.

بنابر گزارش خبرنگار فارس از قاین نیز در این روز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی و محلی کلنگ آغاز عملیات اجرایی تأمین زیرساخت های نهضت ملی مسکن  شامل پروژه های آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی به سایت 49 هکتاری و 36 هکتاری شهر قاین با اعتباری بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاورد چهارمین روز از هفته دولت برای خراسان جنوبی

رهاورد چهارمین روز از هفته دولت برای خراسان جنوبی