مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:162023-09-20سياسي

کار فرهنگی بر مفاهیم اهل بیت (ع) زمان بر است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه کار فرهنگی بر مفاهیم اهل بیت(ع) زمان بر است گفت: بایستی در راه فهم مفاهیم اهل بیت(ع) تلاش خود را بیشتر به کار گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام صبح امروز مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

امام جمعه ایلام در این دیدار گفت: کار بنیاد رضوی، کار فوق العاده اثر بخشی است و اینکه این بنیاد در زمینه هویت بخشی به یک جامعه فعالیت می کند، یک کار فرهنگی است و هر چه در زمینه فرهنگ رضوی کار شود به طور قطع تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: کاروان های پیاده از کشور عراق از طریق مرز مهران برای زیارت حرم رضوی در طول سال وارد استان می شوند که لازم است یک برنامه ریزی منسجم فرهنگی در مسیر تردد این کاروان ها انجام شود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بیشتر تلاش های ستاد اربعین برای امینت، درمان، اسکان و غذای زائر است و برای معنویت افزایی و معرفت افزایی زوار باید بیش از گذشته تلاش کرد و برای کار فرهنگی در ایام اربعین باید کار کنیم.

این مقام مسوول ادامه داد: سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) برای آگاهی بخشی به انسان ها است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی به بحث جهاد تبیین برای خنثی کردن تبلیغات سوء و شبهاتی که دشمن الق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی بر مفاهیم اهل بیت (ع) زمان بر است

کار فرهنگی بر مفاهیم اهل بیت (ع) زمان بر است