مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-05اقتصادي

اختصاص 750 میلیارد اعتبار برای بهبود وضعیت جاده های لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از اختصاص 750 میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت جاده های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات لرستان، اظهار داشت: در طرح اربعین حسینی اداره کل راهداری استان در دو بخش زیرساخت ها و حوزه حمل ونقل پیگیری های لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: در بخش حمل ونقل برنامه ریزی های لازم و جلسات متعدد برگزار شد و خوشبختانه در حوزه حمل ونقل و سوخت موارد به شکلی پیش رفته که تابه حال مشکل خاصی نداشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، تصریح کرد: در حوزه حمل ونقل باتوجه به اینکه به پیک بازگشت زائرین اربعین حسینی در روزهای 14 تا 16 شهریورماه بوده، نیاز است دستگاه های اجرایی در خصوص تأمین ناوگان همکاری لازم را با اداره کل راهداری استان داشته باشند.

شیروانی، بیان کرد: در حوزه زیر ساخت، بعد از اربعین سال گذشته تمام نواقص و مشکلات محورها بررسی شد و طی اواخر سال گذشته و اوایل امسال، در چندین مرحله مدیران و معاونین سازمان را به استان دعوت کردیم و موارد مطرح و بازدیدها انجام شد که نتیجه آن اختصاص 750 میلیارد تومان اعتبار به راه های استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 750 میلیارد اعتبار برای بهبود وضعیت جاده های لرستان

اختصاص 750 میلیارد اعتبار برای بهبود وضعیت جاده های لرستان