مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-31اجتماعي

از خروج بیش از دو میلیون زائر از کشور تا ارائه آموزش های بهداشتی در مرزها


تا کنون بیش از 2 میلیون و 700 هزار زائر برای زیارت اربعین ایران خارج شدند و حدود سه هزار و 500 مراقبت بهداشتی برای زائران در مرز شلمچه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ماه صفر در حالی به نیمه رسیده است که امسال افزایش آمار تردد زائران یکی از ویژگی های بارز همایش اربعین بود.

تا کنون بیش از 2 میلیون و 700 هزار زائر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای هشت گانه ی ایران خارج شدند.

در 24 ساعت گذشته 200 هزار و 814 زائر ایرانی و خارجی از مرزهای شلمچه و چذابه تردد کردند و تا به امروز سفر نزدیک به 700 هزار زائر به اتمام رسیده است.

مسؤولان توصیه می کنند که زائران بازگشت به کشور را به روزها و دقایق آخر موکول نکنند تا با ازدحام و ترافیک در مرزها مواجه نشویم.

امروز سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور از مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان بازدید کردند و در جریان خدمات دهی به زائران حسینی قرار گرفتند.

  تردد یک میلیون و 500 زائر ایرانی از مرزهای خوزستان ولی الله حیاتی رییس ستاد اربعین استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته یک میلیون و 500 هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خروج بیش از دو میلیون زائر از کشور تا ارائه آموزش های بهداشتی در مرزها

از خروج بیش از دو میلیون زائر از کشور تا ارائه آموزش های بهداشتی در مرزها