مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-02سياسي

پاسخگویی فرماندار و مدیران بردسکن به سؤالات مردم


مسئول ستاد گرامیداشت هفته دولت بردسکن از برنامه های هفته دولت توسط دستگاه ها در شهرستان که با شعار دولت مردم برگزار شد، تقدیر کردند.

- حجت الاسلام اسماعیل مروجی نسب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: در طول هفته دولت در این شهرستان بیش از 95 برنامه در زمینه های مختلف برگزار شد که این تعداد هم از لحاظ تعداد برنامه وهم تعداد طرح ها و اعتبارات نسبت به سال گذشته از جهش بالایی برخوردار است .

 مسئول ستاد گرامیداشت دولت بردسکن یکی از برنامه های قابل پسند دیدار مردم با مدیران بود که علی رغم اینکه در طول سال این گونه برنامه ها مستمر برگزار می شود، مدیران اجرایی با حضور در میان مردم به سؤالات آنان پاسخ گفتند.

 مروجی افزود: رفتار مدیران زیر ذره بین مردم قرار دارد؛ لذا مدیران باید برنامه های خود را با مردم و این می طلبد همه مدیران با حضور در روستاها و مساجد مختلف در کنار مردم حضور داشته و پاسخگوی سؤالات آنان باشند.

 وی با تقدیر از حضور فعالانه مردم در برنامه های هفته دولت اظهار داشت: حضور فرماندار امام جمعه و دیگر مدیران در نشست های مردمی دارای بازتاب خوبی بود که آنان از دولت مردان و رییس دولت رییس جمهور کشور به خاطر نگاه آنان تقدیر نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی فرماندار و مدیران بردسکن به سؤالات مردم

پاسخگویی فرماندار و مدیران بردسکن به سؤالات مردم