مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-05سياسي

استان بوشهر در اربعین حسینی میزبان زائران 4 استان و 3 کشور بود


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این استان در ایام اربعین حسینی میزبان زائرین اباعبدالله الحسین (ع) از چهار استان و سه کشور بود.

- بوشهر- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این استان در ایام اربعین حسینی میزبان زائرین اباعبدالله الحسین (ع) از چهار استان و سه کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قادری ظهر سه شنبه در بازدید و تجلیل از موکب داران بخش آبدان اظهار داشت: در استان بوشهر و در تمامی شهرستان ها خدمت صادقانه و بی منت و اوج حماسه اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا و توسعه معنوی حرم سیدالشهدا (ع) هر جا زائری و هر جا دلی به حضرت سیدالشهدا (ع) وصل است آنجا حرم سیدالشهدا (ع) است.

وی با اشاره به رزمایش محلات در استان بوشهر گفت: رزمایش محلات در اربعین در استان بوشهر برگزار می شود و بیش از 72 اقدام فرهنگی در این زمینه طراحی شده است.

حجت الاسلام قادری یادآور شد: در محلات حال و هوای اربعین و کسانی که از این قافله حضور در اربعین جا مانده اند تداعی می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در همه 40 شهر استان بوشهر مراسم دلدادگان حسینی همراه با پیاده روی و همچنین حضور در مراسم محوری آن شهر روز به روز خدمات و اقدامات فرهنگی که دل مردم دلداده به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در اربعین حسینی میزبان زائران 4 استان و 3 کشور بود

استان بوشهر در اربعین حسینی میزبان زائران 4 استان و 3 کشور بود