مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-11اجتماعي

استقرار 50 چادر گاوبانگی در طبیعت مازندران


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: باتوجه به اهمیت حفاظت از مرال ها در ایام گاوبانگی حدود 50 چادر در سطح طبیعت استان برپا کردیم.

- مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران درباره اقدامات حفاظتی با توجه به ایام گاوبانگی در طبیعت استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفاظت از مرال ها در این ایام حدود 50 چادر در سطح طبیعت استان برپا کردیم.

وی با اشاره به اینکه گشت های زیست محیطی را تشدید کردیم، گفت: محیط بانان در تمامی مناطق آزاد و حفاظت شده طبیعت استان حضور دارند و به صورت کامل در حال پایش هستند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران به جمعیت مطلوب مرال ها در طبیعت استان اشاره کرد و افزود: طبیعی است جمعیت این گونه در برخی از مناطق تحت مدیریت متراکم تر است و برخی مناطق از تراکم پابین تری برخوردار است.

آهنگری با اعلام اینکه طی این ایام گشت شبانه روزی محیط بانان را هم در دستور کار داریم، بیان کرد: موضوع مهم اینکه همیاران نیز در کنار محیط بان در هستند.

وی با بیان اینکه ایام گاوبانگی معمولا از 15 شهریور تا 20 مهر ماه است، خاطرنشان کرد: طی این ایام از دوستداران محیط زیست و طبیعت می خواهیم تخلفی را مشاهده کردند به ما اعلام کنند تا با متخلفان به صورت جدی برخورد کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 50 چادر گاوبانگی در طبیعت مازندران

استقرار 50 چادر گاوبانگی در طبیعت مازندران