مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-28سياسي

باید برنامه های خود را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تعیین کنیم


ما باید برنامه ها و اولویت های خود را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعیین کنیم و نگاه تمدنی به فرآیندها داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی با تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: به همه شما 277 دانشجو و پذیرفته شدگان این دانشگاه ارزشمند تبریک عرض می کنم و امیدوارم این دوره برای شما پر از خیر و برکات فراوانی باشد.

وی ادامه داد: حقیقتاً دوره دافوس فرصت بی نظیری در دوره خدمت شماست، من به عنوان کسی که همه دوره های آموزشی ارتش را گذرانده ام، می گویم که دوره دافوس بسیار با ارزش است و قابل قیاس با سایر دوره ها نیست، پس سعی کنید از این دوره نهایت بهره را ببرید.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: همه شما دانشجویان باید تلاش کنید که از این فرصت بهترین بهره را ببرید و بر دانش و اطلاعات خود بیفزایید.

سرلشکر موسوی با اشاره به کتاب انسان 250 ساله نوشته مقام معظم رهبری ، تصریح کرد: هرکسی که دغدغه انقلاب دارد باید حداقل یک بار این کتاب را بخواند و با بهره برداری از آن تلاش کنند که سربازی بهتر برای اسلام و انقلاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برنامه های خود را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تعیین کنیم

باید برنامه های خود را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تعیین کنیم