مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-01بين الملل

اولین محموله تانک های «آبرامز» آمریکا در راه اوکراین


آموزش استفاده از تانک های «آبرامز» به یک گروه از نظامیان اوکراینی پایان یافت و قرار است اواسط سپتامبر(اواخر شهریور ماه) 10 فروند تانک به عنوان اولین محموله به کی یف تحویل داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت ماه ها از اعلام موافقت واشنگتن با ارسال تانک های آبرامز به اوکراین، رسانه آمریکایی از تحویل اولین محموله از این تانک های طی ماه جاری خبر داد.

وبگاه پالتیکو در گزارشی به نقل از مقام های پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) خبر داد که آموزش آمریکایی ها به یک گروه از سربازان ارتش اوکراین درباره نحوه استفاده از تانک های مدل ام 1 آبرامز به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه آمریکایی، حدود 200 نظامی اوکراینی در آموزش استفاده از این تانک ها در پایگاه نظامی آمریکایی در آلمان شرکت داشتند.

مارتین او دانل سخنگوی فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا اعلام کرد که نظامیان اوکراینی اخیرا یکی از آخرین مراحل آموزش استفاده از تانک های آبرامز را پشت سر گذاشتند.

یک مقام پنتاگون و همچنین یک منبع آگاه آمریکایی اعلام کرد که قرار است اوکراین به عنوان اولین محموله، 10 فروند تانک آبرامز را اواسط سپتامبر (اواخر شهریور)  دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله تانک های «آبرامز» آمریکا در راه اوکراین

اولین محموله تانک های «آبرامز» آمریکا در راه اوکراین