مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-13اقتصادي

برنامه نویسی با چاشنی هوش مصنوعی


یک برنامه نویس در خراسان جنوبی گفت: به منظور برنامه نویسی برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ابتدا باید حداقل به یک زبان مانند Paython که شی گرا و همه منظوره بوده آشنا باشید و سپس با نرم افزارهای آماری مانند matlab می توانید داده های آماری خود را به کمک هوش مصنوعی .

- ایسنا/خراسان جنوبی یک برنامه نویس در خراسان جنوبی گفت: به منظور برنامه نویسی برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ابتدا باید حداقل به یک زبان مانند Paython که شی گرا و همه منظوره بوده آشنا باشید و سپس با نرم افزارهای آماری مانند matlab می توانید داده های آماری خود را به کمک هوش مصنوعی و میزان سطوح منطقی آن در مسائل مختلف به نتیجه برسانید.

احسان ایوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه نویسی به طور خلاصه واسط بین ماشین و فضای واقعی و حل کننده مسائل بوده و در یک جمله به معنی رسیدن به درک ماشین و دادن مهارت به ماشین درخصوص پیشبرد یک فرایند با کمترین ایجاد مشکل و خطاست.

وی افزود: از آنجایی که برنامه نویس حکم منطق دهنده به ماشین را داشته و ماشین ذاتاً مانند کودکی است که قادر به صحبت کردن هم نیست و فقط درک از یادگیری دارد لذا منطق برنامه نویس می تواند از او جوانی برومند و کارآمد بسازد؛ لذا آموزش در رسته برنامه نویسی از افراد انسان های تحلیلگر و با نگاهی باز می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نویسی با چاشنی هوش مصنوعی

برنامه نویسی با چاشنی هوش مصنوعی