مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-20حوادث

کشف اموال 14 هزار دلاری مفقود شده گردشگر آلمانی


فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: اموال مفقود شده گردشگر آلمانی که بالغ بر 14 هزار دلار ارزش داشت با تیزبینی مأموران کلانتری بیده کشف و تحویل او شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته گذشته بود که سروان مسعود صالح پور مأمور وظیفه شناس یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه کیف دستی روی زمین می شود که با توجه به حس مسؤولیت پذیری خود اقدامات لازم را برای شناسایی صاحب آن انجام می دهد.

 در بررسی های صورت گرفته کیف پول حاوی 4 فقره چک به ارزش 4 میلیارد و 360 میلیون ریال، 2 فقره چک سفید امضا، 4 میلیون ریال وجه نقد، یک جلد دسته چک، 2 کارت ملی، یک کارت سوخت و 8 کارت عابر بانک و یک دفترچه حساب بود.

صاحب کیف که پس از اطلاع از پیدا شدن آن بسیار شادمان شده بود با مراجعه به پلیس کیف خود را از دست مامور وظیفه شناس دریافت کرد.

 روز گذشته نیز یک مأمور وظیفه شناس دیگر به نام استوار یکم رضا عمادی از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حاضر در صحنه تصادف مبالغی دلار را که بر اثر واژگونی خودرو بلاصاحب رها شده بود پیدا کرده و ضمن جمع آوری 3900 دلار موجود، تمامی آن را و به رسم امانتداری به صاحبش بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اموال 14 هزار دلاری مفقود شده گردشگر آلمانی

کشف اموال 14 هزار دلاری مفقود شده گردشگر آلمانی