مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:012023-08-30سياسي

ماموستا حسینی: منتقدان اربعین، سال گذشته در اغتشاشات سکوت کرده بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی ظهر امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام می فرمایند شدیدترین عذاب در قیامت مربوط به کسانی است که در دنیا دیگران را عذاب می دهند .

امام جمعه اهل سنت کامیاران نقد منصفانه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نقد منصفانه که دارای راهکار باشد و مشکلی را حل کند، نقد عالمانه است.

ماموستا حسینی اضافه کرد: امروز که دشمن با تمام توان نقشه براندازی نظام را کشیده است و مسائل و مشکلاتی وجود دارد باید با همدلی و نقد منصفانه زمینه رفع این مشکلات را فراهم کنیم.

وی از ایران به عنوان پایتخت تشیع در جهان نام برد و گفت: برخی سخنان و اظهارنظرها در خصوص چرایی هزینه برای اربعین را قبول نداریم چون در کشوری که پایتخت تشیع جهان است این حرکت فرهنگی لازم و ضروری است.

امام جمعه کامیاران اضافه کرد: اگر محرم و عاشورا را از تشیع بگیرند و عشق و ارادت اهل بیت و خلفای راشدین را از اهل سنت بگیرید باید فاتحه شیعه و سنی را خواند.

ماموستا حسینی افزود: کسانی که به هزینه های اربعین انتقاد می کنند سال گذشته در برابر آتش زدن چند دستگاه آمبولانس و نابودکردن برخی زیرساخت ها و امکانات عمومی سکوت کرده بودند و حرفی نمی زدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا حسینی: منتقدان اربعین، سال گذشته در اغتشاشات سکوت کرده بودند

ماموستا حسینی: منتقدان اربعین، سال گذشته در اغتشاشات سکوت کرده بودند