مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-25سياسي

فتنه گری دشمنان علیه نظام اسلامی تمام شدنی نیست


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه قطار انقلاب با اقتدار به حرکت خود ادامه می دهد، گفت: فتنه گری دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در همایش حیات طیبه که با حضور فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند چهار موهبت الهی به امت انقلابی ایران داده که در تاریخ بی نظیر است و آن، عبارت از رهبر بزرگ، مکتب بزرگ، مردم بزرگ و دشمن بزرگ است.

وی با بیان اینکه وجود دشمن خود به تنهایی یکی از عوامل رشد است، گفت: بدون غلبه بر شیطان، انسان به تکامل نمی رسد؛ بنابراین اگر ما مقابل دشمنان بزرگ پیروز شویم، رشد می کنیم.

وی با اشاره به فتنه های دشمنان علیه کشورمان گفت: بروز و ظهور فتنه ها با همه سازوکارها و معایبش، دستاوردهایی نیز به دنبال دارد که نمونه آن را در فتنه سال 1398 دیدیم و آن، افزایش توان کشور در مقابله با فتنه گران بود؛ این دستاورد خود را در فتنه ترکیبی 1401 نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه گری دشمنان علیه نظام اسلامی تمام شدنی نیست

فتنه گری دشمنان علیه نظام اسلامی تمام شدنی نیست