مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-15بين الملل

آمریکا : تحریم های موشکی ایران را تقویت می کنیم


ما با همکاری شرکای خود در اروپا و آلمان و فرانسه و انگلیس برای مقابله با تهدیدهای مستمر جمهوری اسلامی ایران آماده هستیم - سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا  در آستانه یکی از بندهای غروب برجام و پایان تحریم های موشکی ایران اعلام کرد: واشنگتن با همکاری شرکای اروپایی خود برای مقابله با موشک های ایران تحریم ها را تقویت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی خبری در خصوص اقدامات آمریکا پس از منقضی شدن تحریم های تسلیحاتی ایران گفت: ما با همکاری شرکای خود در اروپا و آلمان و فرانسه و انگلیس برای مقابله با تهدیدهای مستمر جمهوری اسلامی ایران آماده هستیم و از جمله در مورد موشک ها و انتقال تسلیحات با برد وسیع، با ابزارهای یکجانبه و چند جانبه ای که در اختیار داریم، ایران را کنترل و تحریم ها را تقویت خواهیم کرد.

میلر در خصوص آزاد سازی وجوه ایران در کره جنوبی گفت: بر اساس مفاد قراردادی که منجر به آزادی پنج شهروند آمریکایی می شود، ایران فقط برای اهداف بشردوستانه به این منابع مالی دسترسی خواهد داشت، و این به نفع مردم ایران است نه حکومت.

وی همچنین درباره دوتابعیتی های دیگری که در ایران زندانی هستند، گفت: ما برای آنها هم تلاش می کنیم و به حکومت ایران فشار می آوریم تا آزادشان کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : تحریم های موشکی ایران را تقویت می کنیم

آمریکا : تحریم های موشکی ایران را تقویت می کنیم