مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-20سياسي

تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در اهواز


آیین تجلیل از چهره های ماندگار جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،آیین تجلیل از چهره های ماندگار جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان خوزستان و اقشار مختلف مردم با هدف تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان اهواز برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در حاشیه این آیین باشکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدا، طلایه داران فتح در دوران دفاع مقدس هستند و هفته دفاع مقدس، گرامیداشت همین فداکاری، انسانیت و جانفشانی هاست.

وی افزود: اینک میراث گران بهای خون مطهر شهدا در دستان پیر و جوان ماست و این ثمره ارزشمند، حفظ مرزهای خاکی و عقیدتی است.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: به گفته حضرت امام خمینی(ره) خوزستان، دین خود را به اسلام ادا کرد و این مدال افتخار تا ابد بر گردن یکایک خوزستانی های با غیرت و شهید پرور خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا عنوان کرد: این مدال افتخار با وحدت مثال زدنی استان خوزستان در سال های متمادی و حضور انقلابی در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در اهواز

تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در اهواز