مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-11بين الملل

اعلام مرگ «ائتلاف معارضان سوری» با تشدید اختلافات در اردوگاه مخالفان


در پی تشدید اختلافات در اردوگاه معارضان دولت سوریه و نامزد شدن «هادی البحره» برای تصدی پست ریاست ائتلاف معارضان سوری، رییس پیشین این ائتلاف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نامزد شدن هادی البحره از چهره های اصلی مخالفان دولت بشار اسد و رییس مشترک کمیته قانون اساسی سوریه برای تصدی پست ریاست ائتلاف معارضان سوری انتقادهای شدیدی را در پی داشته و اختلاف و چند دستگی در اردوگاه معارضان سوری را بیش از پیش آشکار کرد.

البحره (64 ساله)، پیشتر نیز در سال 2014، ریاست گروه موسوم به الائتلاف الوطنی لقوی الثوره والمعارضه السوریه (ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و معارضان سوری) را پس از احمد الجربا بر عهده گرفته بود اما روز گذشته اعلام شد که وی بار دیگر برای تصدی این پست نامزد شده است.

   احمد معاذ الخطیب رییس پیشین ائتلاف معارضان سوری موسوم به  ائتلاف ملی مخالفان ، شب گذشته مرگ این ائتلاف را اعلام کرد و از وجود یک تهدید شرم آور برای وادار کردن اعضای این ائتلاف به رای دادن به نفع یک رهبری تحمیلی خبر داد.

وی طی پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، نوشت: سوری ها ثبت کنند که در روز یکشنبه 10 سپتامبر 2023، آنچه ائتلاف مخالفان سوری نامیده می شد، مُرد، زیرا سوری ها آن را به صورت مردمی و ملی دفن کردند و بر بزدلی سیاسی، فرصت طل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مرگ «ائتلاف معارضان سوری» با تشدید اختلافات در اردوگاه مخالفان

اعلام مرگ «ائتلاف معارضان سوری» با تشدید اختلافات در اردوگاه مخالفان