مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-04اقتصادي

ایران به دانش فنی کیفی سازی نفت کوره رسید


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ تفاهم نامه گوگردزدایی از نفت کوره شرکت پالایش نفت شیراز بعدازظهر دیروز (یکشنبه 12 شهریورماه) با حضور جلیل سالاری، - جلیل سالاری مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در حاشیه امضای تفاهم نامه گوگردزدایی از نفت کوره گفت: هم اکنون در کشور به مرز دانش فنی کیفی سازی نفت کوره دست یافته ایم.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ تفاهم نامه گوگردزدایی از نفت کوره شرکت پالایش نفت شیراز بعدازظهر دیروز (یکشنبه 12 شهریورماه) با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، بین حمیدرضا دهقان، مدیرعامل پالایشگاه نفت شیراز و محمد امیدی، مدیرعامل شرکت اکسیر نوین فرآیند آسیا امضا شد.

هدف از اجرای این تفاهم نامه کاهش حجم گوگرد نفت کوره تولیدی در پالایشگاه شیراز به منظور کیفی سازی فرآورده های نفتی تولیدی در این پالایشگاه است.

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: هم اکنون در کشور به مرز دانش فنی کیفی سازی نفت کوره دست یافته ایم و در نظر داریم پس از اجرای این طرح در پالایشگاه هایی با ظرفیت پایین، آن را در دیگر پالایشگاه های کشور نیز اجرا کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه هم اکنون در پالایشگاه شیراز به طور میانگین روزانه یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت کوره تولید می شود، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دانش فنی کیفی سازی نفت کوره رسید

ایران به دانش فنی کیفی سازی نفت کوره رسید