مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-06سياسي

باید از همه ظرفیت ها برای انعکاس اربعین حسینی بهره برد


شهرکرد_معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است از همه ظرفیت موجود برای انعکاس حرکت عظیم اربعین در دنیا استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ابوالقاسم کاظمی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش پیاده روی جاماندگان اربعین از حرم تا حرم، اظهار کرد: در حکمت 154 نهج البلاغه آمده است اگر رفتار گروهی مورد رضایت فردی باشد به منزله آن است که خودش نیز آن کار را انجام داده.

وی تصریح کرد: ثواب پیاده روی امروز کم از پیاده روی اربعین نیست، چراکه عزاداران حسینی امروز با پای دل در این مراسم شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اربعین تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و از همین رو است که رسانه های آن ها این حماسه عظیم را سانسور کرده و از نمایش آن خودداری می کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه در اربعین شاهدیم که اقوام، قومیت ها، ملیت ها و حتی مذاهب مختلف در کنار یکدیگر آمده اند بیان داشت: محور این تجمع عظیم امام حسین (ع) است، برای دشمن سخت است که اباعبدالله حسین (ع) راهنمای این خیل جمعیت باشد.

وی تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت موجود برای انعکاس حرکت عظیم اربعین در دنیا استفاده کرد چون توقعی از دشمن برای نمایش چنین صحنه هایی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از همه ظرفیت ها برای انعکاس اربعین حسینی بهره برد

باید از همه ظرفیت ها برای انعکاس اربعین حسینی بهره برد