مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-24اقتصادي

پرداخت 586 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال گذشته بیش از 586 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر ظاهری ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدا به مناسبت نخستین روز هفته دولت بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد عزت بخشی به محرومان و نیازمندان است.

وی ادامه داد: برای عزت بخشی به نیازمندان لازم است نیازمندی وی برطرف شده و بستری فراهم شود تا مددجو با اتکاء به توانایی های خودش بتواند درآمد داشته باشد و از کمک مستقیم دیگران بی نیاز شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این راستا برنامه آموزش مهارت برای مددجویان اجرا شد و در نهایت متقاضیان اشتغال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شدند.

وی افزود: از هفته دولت سال 1400 لغایت پایان مرداد ماه سال جاری در مجموع بیش از 586 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

ظاهری عنوان کرد: تسهیلات اشتغال زایی پرداختی به صورت دو مرحله ای پرداخت می شود که مددجو پس از دریافت مرحله نخست باید اقدامات لازم را مطابق فرایند اشتغال معرفی شده انجام دهد و در ادامه پس از بازرسی کارشناسان اشتغال و راستی آزمایی های لازم، مرحله دوم تسهیلات پرداخت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 586 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان

پرداخت 586 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان