مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-05سياسي

تیم های امدادی و عملیاتی کنگان برای مقابله با بحران آماده باشند


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان گفت: تیم های امدادی و عملیاتی این شهرستان برای مقابله با بحران ها آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاسم رستگار ظهر سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنگان اظهار داشت: همه دستگاه های امدادی، عملیاتی خدماتی و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و مطابق دستورالعمل ابلاغی سازمان مدیریت بحران استان ضمن آماده کردن تیم های امدادی و عملیاتی خود اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه را در این خصوص اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: ارسال منظم و به موقع گزارشات وقوع حوادث ظرف مدت حداکثر 24 ساعت و ارزیابی دقیق و واقعی، مستندات و ارائه گزارش خسارات وارده در قالب فرم های مربوطه حداکثر 72 ساعت بعد از وقوع حادثه به ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنگان برای ارسال به مدیریت بحران استانداری اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان خواستار مستند سازی حوادث بر اساس گزارش حوادث مربوطه شد و بیان کرد: برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری ها و دهیاری ها و بهداشت و درمان در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه و اجرای مصوبات شهرستان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های امدادی و عملیاتی کنگان برای مقابله با بحران آماده باشند

تیم های امدادی و عملیاتی کنگان برای مقابله با بحران آماده باشند