مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26سياسي

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر منصوب شدند


سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: با حکم رییس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل رضایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اصل 99 قانون اساسی، تنها نهاد ناظر بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان است.

وی اضافه کرد: پس از تعیین هیئت مرکزی نظارت، حجت الاسلام عبدالکریم بحرینی، مهدی مهرانگیز، حسین حیدری، عبداله محبوبی و خلیل رضایی با حکم آیت الله مدرسی رییس هیئت مرکزی، به عنوان اعضای هیئت نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر تعیین شدند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس دوازدهم در استان ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن موازین شرعی، قانونی و اخلاقی، همچنین رهنمودهای امامَین انقلاب در تصمیم گیری ها، بیان داشت: با استعانت از ذات اقدس الهی، ملاک عمل هیئت استان حرکت در چارچوب قانون و دوری از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی بوده و با اقتدار تمام و نظارتی قانونمند و مؤثر از حق نظام، مردم و داوطلبین گرامی حراست خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به هم افزایی همه دستگاه های مرتبط با انتخابات اعم از نظارت و اجرا در راستای تحقق چهار راهبرد مقام معظم رهبری افزود: رعایت دقیق قانون، بی طرفی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر منصوب شدند

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر منصوب شدند