مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18بين الملل

مبالغ آزادشده برای رفع نیازهای مردم استفاده می شود


مبالغی که تاکنون ظالمانه مسدود شده بود و اکنون در اختیار جمهوری اسلامی قرار گرفته، متعلق به مردم است و در جهت رفع نیاز آنان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سیدابراهیم رییسی در نشست با مدیران رسانه های آمریکایی در پاسخ به سوال مدیر شبکه NBC درباره نحوه بهره برداری از منابع و دارایی های مالی رفع توقیف شده، اظهار کرد: مبالغی که تاکنون ظالمانه مسدود شده بود و اکنون در اختیار جمهوری اسلامی قرار گرفته، متعلق به مردم است و ما در جهت رفع نیاز مردم استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال مدیر رویترز درخصوص توافقنامه 2015 هسته ای و گفت وگوی تهران و واشنگتن تاکید کرد: در موضوع هسته ای، آمریکا، اروپا و جمهوری اسلامی ایران تعهداتی را برعهده داشتند که براساس گزارش آژانس ایران به تعهدات خود پایبند بوده و در مقابل آمریکا نقض پیمان و میثاق شکنی کرده است و اروپا نیز به تعهدات خود عمل نکرد.

رییس دولت سیزدهم یادآور شد: آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون بیش از 15 بار اعلام کرده است که ایران در صنعت هسته ای خود هیچگونه انحرافی نداشته و صنعت هسته ای ایران صلح آمیز است.

دوربین های آژانس نظارت الکترونیکی خود را دارند و بازرسان آژانس در نظارت های خود تایید کرده اند تاکنون هیچ انحرافی در صنعت هسته ای ایران رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ آزادشده برای رفع نیازهای مردم استفاده می شود

مبالغ آزادشده برای رفع نیازهای مردم استفاده می شود