مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-29اقتصادي

خبر خوش: فاصله اصفهان یزد 80 کیلومتر کوتاه تر می شود


ساخت راه مواصلاتی ورزنه به ندوشن به مبلغ 50 میلیارد تومان با همکاری ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی انعقاد قرارداد شده است و انعقاد این قرارداد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان است.

- سعید رحیمی، فرماندار شهرستان ورزنه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از انعقاد قرارداد ساخت جاده ورزنه در استان اصفهان به ندوشن در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: با ساخت این راه جدید مواصلاتی بین استان های اصفهان و یزد مسافت مراکز این دو استان 80 کیلومتر کوتاه تر می شود.

وی گفت: ساخت این راه مواصلاتی به مبلغ 50 میلیارد تومان با همکاری ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی انعقاد قرارداد شده است و انعقاد این قرارداد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان است.

رحیمی با بیان اینکه ساخت این راه مواصلاتی قرار است بزودی شروع شود، افزود: این جاده علاوه بر اینکه شهر ورزنه را از بن بست خارج می کند موجب کاهش مسافت و زمان تردد و صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

فرماندار شهرستان ورزنه خاطرنشان کرد: با ساخت این جاده دیگر نیاز نیست تا وسایط نقلیه سبک و به ویژه سنگین از مسیر گردنه ملااحمد که در زمستان به علت برفگیر بودن مشکلاتی را برای رانندگان به همراه دارد عبور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش: فاصله اصفهان یزد 80 کیلومتر کوتاه تر می شود

خبر خوش: فاصله اصفهان یزد 80 کیلومتر کوتاه تر می شود