مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-29سياسي

صحنه سازی قرآن ستیزان با مخابره آدرس های غلط!


تصویرسازی و پروپاگاندای دولت های دانمارک و سوئد از تلاش های صورت گرفته برای ممنوعیت قرآن سوزی در این کشورها، روایتی نادرست و آدرسی انحرافی محسوب می شود که بار دیگر می توان رد پای موساد و صهیونیست ها را در ماورای آن مشاهده کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: قانون اساسی کشورهای حوزه اسکاندیناوی به گونه ای تدوین شده که امکان تفسیر آن توسط صاحبان قدرت در این کشورها وجود دارد.

مبتنی بر همین امکان متحجرانه، هرگونه توهین به قرآن کریم و مقدسات مسلمانان، مصداق آزادی بیان و مباح و در مقابل، هرگونه انتقادی که مثلا از ماهیت اشغال گر و متجاوز صهیونیست ها می شود، مصداق نقض آزادی بیان بوده و باید جلوی آن گرفته شود! این دوگانگی، اساسا معلول اراده صاحبان قدرت در غرب است، چنانچه این روزها برخی منابع غربی از تلاش دولت دانمارک برای جلوگیری از استمرار قرآن سوزی در این کشور خبر می دهند و از آن به مثابه تلاشی قابل تحسین از سوی دولت این کشور یاد می کنند! اخیرا پیتر هوملگارد وزیر دادگستری دانمارک در یک نشست مطبوعاتی مدعی شده است: دولت دانمارک قانونی را پیشنهاد خواهد کرد که بر اساس آن برخورد نامناسب با اشیایی که اهمیت بنیادین مذهبی برای اجتماعی مذهبی دارد، ممنوع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه سازی قرآن ستیزان با مخابره آدرس های غلط!

صحنه سازی قرآن ستیزان با مخابره آدرس های غلط!