مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-16ورزشي

ورزش همگانی فارس حامی کودکان اوتیسم


رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اجرای برنامه های ورزشی، فرهنگی و همچنین مسئولیت اجتماعی منظم و دوره ای ویژه فرزندان اوتیسم خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا جعفری از اجرای برنامه های ورزشی، فرهنگی و همچنین مسئولیت اجتماعی منظم و دوره ای ویژه فرزندان اوتیسم خبر داد و گفت: برای اولین بار در کشور به همت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس ایستگاه اوتیسم در همایش ها، پیاده روی ها و اجتماع ورزشی راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از این اقدام، آشنایی عموم با طیف اوتیسم است که کارهای ارزشمندی صورت گرفت و اکنون کمیته داوطلبین ورزشی هیات ورزش های همگانی استان فارس به سرپرستی محمد نظری از ابتدای سال 1402 با اجرای  برنامه های ورزشی و فرهنگی جهت هم افزایی خانواده ها و ورزش همگانی برنامه هایی به صورت پیوسته و ماهانه برگزار می کند.

او گفت: فعالیت بدنی، آمادگی جسمانی کودکان و نوجوانان را افزایش می دهد و مهارت، موفقیت، اعتماد به نفس و روابط اجتماعی آنها را نیز بالا ببرد.

وی تاکید کرد: تصور کنید تمریناتی برای کودکان اتیسم تهیه شده باشد، کودکانی که از لحاظ اعتماد به نفس و روابط اجتماعی دچار مشکل هستند و دقیقا با ورزش می توان ضعف های این کودکان را برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی فارس حامی کودکان اوتیسم

ورزش همگانی فارس حامی کودکان اوتیسم