مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:402023-08-24اقتصادي

امروز 90 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند


امروز 90 هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک با استاندار واسط در پایانه ی زرباطیه، گفت: پیش بینی می شود تعداد مترددین اربعین از 3 میلیون و 300 هزار نفر به 4 میلیون نفر برسد و روز به روز شاهد افزایش مترددین هستیم.

وی با اشاره به افزایش تدریجی مترددین از مرز مهران، افزود: امروز تردد زوار، از مرز 90 هزار نفر عبور کرد و تعداد تردد روز به روز تا روز اربعین افزایش می یابد.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در مرز زرباطیه، خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت های جدید در پایانه ی زرباطیه نشانگر تکریم کشور عراق از زوار است و تعامل و انسجام کشور ایران و عراق زمینه ساز برگزاری باشکوه کنگره ی اربعین حسینی است.

استاندار ایلام تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شدید باید تلاش خود را در جهت تسهیل تردد و خدمات رسانی شایسته داشته باشیم و زمینه ی زیارت ارزان و راحت را برای آنان مهیا کنیم.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با قدردانی از پیگیری های سفیر ایران در کشور عراق برای تسهیل در تردد زوار، گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای تسهیل سفری ایمن و راحت بیشترین تلاش را دارد.

استاندار ایلام ادامه داد: با همدلی و همراهی دو کشور، یک اربعین باشکوه ثبت و بهترین خدمات دهی را به زوار عتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز 90 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

امروز 90 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند