موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 06:202023-09-02سياسي

مسئولان برای تکمیل کنارگذر غربی حساسیت بیشتری داشته باشند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهتمامی برای تکمیل کنارگذر غربی دیده نمی شود گفت: بالغ بر 700 میلیارد تومان بودجه نیاز است تا پروژه با احتساب تقاطع کامل شود.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص لزوم تکمیل پروژه کنارگذر غربی اظهار کرد: متاسفانه این پروژه مثنوی هفتاد من کاغذ شده و سالیان طولانی معطل مانده بود.

وی گفت: با تلاش ها و پیگیری های بسیار در سازمان برنامه و بودجه، دو سال پیش ردیف بودجه و نیز 30 میلیارد تومان اعتبار توازن منظور شد و شروع تکمیل پروژه با 42 میلیارد تومان کلید خورد.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس به چالش های موجود اشاره کرد و افزود: تملک زمین های مسیر پروژه گران شده و به خاطر افزایش هزینه ها نیاز به اعتبار بیشتری بود که با تلاش و پیگیری، نهایتاََ در سفر ریاست جمهوری حدود 400 میلیارد تومان مصوب و تخصیص یافت.

  وی با اشاره به اهمیت پروژه کنارگذر غربی که چهار استان را پوشش می دهد، بیان کرد: این پروژه یک مسیر مواصلاتی بین المللی تحت عنوان آزادراه کربلا را در بر می گیرد و به ویژه در ایام اربعین سبب ترافیک روان در غرب کشور خواهد شد.

  فلاحی نیاز مردم به این مسیر برای تردد به عتبات و استان های غربی را ضروری خواند و اذعان کرد: متاسفانه به دلیل عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای تکمیل کنارگذر غربی حساسیت بیشتری داشته باشند

مسئولان برای تکمیل کنارگذر غربی حساسیت بیشتری داشته باشند