مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-26ورزشي

نقش مثبت حضور بانوان در ساختار فرهنگی ملوان


یک گزارشگر ورزشی، در پاسخ به اینکه حضور بانوان در ورزشگاه چقدر در کنترل اوضاع فرهنگی هواداران نقش داشته، خاطرنشان کرد: از دیدگاه من که سال ها در چنین محیط هایی کار کرده ام، - ایسنا/گیلان یک گزارشگر ورزشی، در پاسخ به اینکه حضور بانوان در ورزشگاه چقدر در کنترل اوضاع فرهنگی هواداران نقش داشته، خاطرنشان کرد: از دیدگاه من که سال ها در چنین محیط هایی کار کرده ام، صد درصد نقش مثبتی داشته و نتایج این حضور کاملا ملموس است.

سرانجام درب های ورزشگاه سیروس قایقران به روی بانوان هوادار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی باز شد و شور و شوق وصف ناشدنی آنها در دیدار با فولاد خوزستان به محرکه ای قوی برای پیروزی پر گل ملوانان مبدل گشت.

در این راستا گفت وگویی با کامران جعفری، قدیمی ترین گزارشگر برنامه های ورزشی صدا و سیمای مرکز استان گیلان و یکی از موفق ترین فعالان حوزه رسانه در کشور داشتیم.

کامران جعفری، گزارشگر بازی ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کردید روزی شاهد ورود بانوان به ورزشگاه های فوتبال باشید؟ ، اظهار کرد: بیش از سه دهه است که فوتبال گزارش می کنم و در استادیوم ها به تجربیاتی دست یافته ام که در هیچ دانشگاهی تدریس نمی شود، اما با این حال خودم را شاگرد بزرگان ورزش می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مثبت حضور بانوان در ساختار فرهنگی ملوان

نقش مثبت حضور بانوان در ساختار فرهنگی ملوان