مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-05اجتماعي

وعده های بی نتیجه نوسازی برای مدارس زلزله زده سی سخت


تکلیف مدارس شهر سی سخت که قرار شد 15 شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود همچنان در حاله ای از ابهام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،تکلیف مدارس شهر سی سخت که قرار  شد 15 شهریور ماه تحویل آموزش و پرورش شود همچنان در هاله ای از ابهام است.

مدارس پسرانه شهید مطهری،دخترانه  نرجس و خوابگاه دخترانه فاطمه الزهرا شهر سی سخت که در زلزله بهمن 99 تخریب شدند تا به امروز تحویل آموزش و پرورش نشده اند و تکلیف آنها همچنان مشخص نیست.

این مدارس طبق وعده های نوسازی مدارس استان قرار بود مهر 1401 تحویل آموزش و پرورش شود ولی این مهم به دلیل سهل انگاری پیمانکار و عدم نظارت نوسازی مدارس استان محقق نشد.

نشست هایی در این رابطه برگزار شد و این بار خیرین پای کار آمدند، خانواده های سانحه هواپیمای یاسوج به تهران پای کار آمدند و مابقی هزینه های لازم را متقبل شدند و این بار هم نوسازی مدارس قول داد که 15 شهریور ماه مدارس تجهیز و تحویل خواهد شد اما متاسفانه طبق شواهد موجود این بار هم وعده های مسوولان پوچ و توخالی است و دانش آموزان سی سختی نمی توانند سال جدید تحصیلی را در مدارس جدید شروع کنند که جای سوال است حال که هزینه های لازم فراهم شده است چرا نوسازی و مدارس نسبت به تجهیز و تکمیل مدارس مذکور اقدامی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی نتیجه نوسازی برای مدارس زلزله زده سی سخت

وعده های بی نتیجه نوسازی برای مدارس زلزله زده سی سخت