مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-03فرهنگي

حجازی فر «عاشورا» را متفاوت می خواست/ صحنه های جنگی که ندیدیم


طراح جلوه های ویژه میدانی سریال «عاشورا» درباره چالش های خود در این سریال، نگاه هادی حجازی فر که به دنبال اثری متفاوت بود و سختی های این پروژه سخن گفت.

- طراح جلوه های ویژه میدانی سریال عاشورا درباره چالش های خود در این سریال، نگاه هادی حجازی فر که به دنبال اثری متفاوت بود و سختی های این پروژه سخن گفت.

ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه میدانی سریال عاشورا درباره همکاری با هادی حجازی فر کارگردان این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: من سال هاست که با هادی حجازی فر رفاقت دارم اما این اثر به عنوان جدی ترین فیلم و سریال او تجربه متفاوتی بود و او در مقام کارگردان بسیار متفاوت عمل کرد.

وی که برای نسخه سینمایی این سریال موقعیت مهدی ، سیمرغ بلورین دریافت کرده است درباره این همکاری توضیح داد: من پیش از این با هادی حجازی فر کار کرده بودم و البته کارگردانی او را در تئاتر و در برنامه های تلویزیونی دیده بودم و می دانستم که او فرد خلاقی است و می تواند موفق عمل کند.

طراح جلوه های ویژه میدانی سریال عاشورا اضافه کرد: نگاهی که هادی حجازی فر به جنگ داشت با همه کارگردانانی که تابه حال با آن ها همکاری کرده بودم، متفاوت بود به ویژه که او هم مثل خود من در دوران جنگ تحمیلی حدود 10 یا 12 سال داشته و هنوز نوجوان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجازی فر «عاشورا» را متفاوت می خواست/ صحنه های جنگی که ندیدیم

حجازی فر «عاشورا» را متفاوت می خواست/ صحنه های جنگی که ندیدیم