مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-03اجتماعي

تردد بیش از 90 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارویمه، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت:تا شب گذشته (11 شهریور) نزدیک به 90 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشته اند که از این تعداد، حدود 61 هزار نفر مربوط به خروج زوار و نزدیک به 29 هزار نفر مربوط به ورود زوار از این مرز بوده است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های آماری صورت گرفته، تعداد زائرانی که تا روز 11 شهریور از مرز خارج شده اند، 2 برابر مدت مشابه ایام اربعین سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: روند تردد در مرز تمرچین پیرانشهر روان بوده و هیچ گونه مشکلی در این باره وجود ندارد.

آرامون با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سهولت بیشتر زائران در زمان بازگشت از مرز تمرچین اظهار کرد: در مسیر بازگشت، خودروهای مربوط به اربیل که پیشتر در الحسینیه بغداد مستقر می شدند، در پایانه های بغداد و کاظمین مستقر می شوند تا زوار به سهولت، امکان پیداکردن خودروها را داشته باشند.

وی گفت: همه امکانات برای پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) در تمرچین برای زوار ورودی و خروجی مهیا شده و این روند همچنان تا ورود آخرین زوار ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 90 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین

تردد بیش از 90 هزار زائر اربعین از مرز تمرچین