مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20سياسي

منتخبان ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درآمل تجلیل شدند


ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درشهرستان آمل با حضورحسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری و تجلیل و تقدیر از برگزیده های این اشکواره به پایان رسید.

- ایسنا/مازندران ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درشهرستان آمل با حضورحسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری و تجلیل و تقدیر از برگزیده های این اشکواره به پایان رسید.

ششمین اشکواره حسینی شامگاه سه شنبه 28 شهریور ماه با تجلیل از برترین ها به پایان رسید.

در این اشکواره حدود 1300 هنرمند و فعال فرهنگی از کشورهای ایران، ترکیه ، سوریه، افغانستان و عراق حدود 3300 اثر در 6 بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، کودک و نوجوان و داستان با موضوع امام حسین(ع) و مدافعان حرم به دبیرخانه این اشکواره در شهرستان آمل ارسال کردند.

این اشکواره روز 16 شهریور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل شروع به کار کرد وپ س از اکران آثار منتخب بخش های مختلف برای شهروندان در شهرهای آمل، نور و بابل 28 شهریور ماه به کار خود خاتمه داد.

اسامی برگزیدگان در بخش رسانه، گزارش: رتبه اول: محبوبه فرامرزی از روزنامه شهرآرا- استان خراسان رضوی رتبه دوم: فائزه قره پور از خبرگزاری ایسنا- استان آذربایجان شرقی رتبه سوم: عاطفه اسماعیل منش از خبرگزاری فارس- استان خوزستان شایسته تقدیر: سعیده دبیری نژاد از روزنامه دریا- استان هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درآمل تجلیل شدند

منتخبان ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی درآمل تجلیل شدند