مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-28سياسي

مسابقه رالی خانوادگی ویژه بازنشستگان استان مرکزی برگزار می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت مسابقات رالی خانوادگی در استان برگزار می شود.

-  سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دوره آموزشی رالی گردشگری ویژه خانواده های بازنشستگان در اراک برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی افزود: اعلام مسیرهای مسابقه، خطاهای احتمالی، چگونگی امتیاز گرفتن و محاسبه سرعت و زمان مسابقه از قوانین این دوره بود که به همه متقاضیان شرکت در مسابقه آموزشهای لازم داده شد.

حسینی بیان کرد: مراسم افتتاحیه و شروع مسابقه امروز ششم شهریور ماه ساعت 9 صبح از مکان کانون بازنشستگان امیداستان مرکزی واقع در پارک آزادی شهر اراک شروع و در هتل آبگرم محلات پایان می یابد.

وی هدف اصلی از برگزاری این مسابقه را ایجاد انگیزه، شور و نشاط در میان جامعه بازنشستگان عنوان کرد و گفت: این برنامه با همکاری کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و کانون بازنشستگان استان مرکزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد:  منظور از برگزاری این مسابقه ایجاد فرهنگ رانندگی ایمن است و قهرمان در این مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه رالی خانوادگی ویژه بازنشستگان استان مرکزی برگزار می شود

مسابقه رالی خانوادگی ویژه بازنشستگان استان مرکزی برگزار می شود