مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20اقتصادي

وزیر اقتصاد: قیمت نان منطقه ای و استانی تعیین می شود


نظارت بر قیمت نان به شکل ویژه اقدام خواهد شد.

- وزیر اقتصاد گفت: نظارت بر قیمت نان به شکل ویژه اقدام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نان در سراسر کشور قیمت واحد ندارد و قیمت آن منطقه ای و استانی تعیین می شود.

وی با بیان این که افزایش قیمت نان با درخواست مقامات استانی و تایید وزارت کشور امکان پذیر است در عین حال خاطرنشان کرد: حتما در خصوص نظارت بر قیمت نان به شکل ویژه اقدام خواهد شد و از وزیر کشور می خواهم گزارش آن را منتشر کند.

وی کمک به رشد تولید را از محورهای بسته حمایتی دولت از تجار و صادرکنندگان کشور اعلام کرد و افزود: آیین نامه ها و بخشنامه های پی درپی و غافلگیر کننده دستگاه های اجرایی از گلایه های فراوان و طولانی مدت صاحبان حرف و مشاغل و از تذکرات مقام معظم رهبری به دولت بود.

براساس دستور رییس جمهور در شش ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بخش زیادی از بخشنامه ها حوزه تجاری و گمرکی را کاهش دادیم.

در شش ماهه اول سال گذشته به درخواست دستگاه های اجرایی و گمرکی روزی یک آیین نامه و بخشنامه و در مجموع 180 آیین نامه و بخشنامه صادر شد که این عدد در شش ماهه اول سال جاری به 103 آیین نامه و بخشنامه کاهش یافت و این عدد در شش ماهه دوم سال بیشتر کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: قیمت نان منطقه ای و استانی تعیین می شود

وزیر اقتصاد: قیمت نان منطقه ای و استانی تعیین می شود