مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-29سياسي

اعزام بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین از کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: الحمدالله امسال با همکاری و همدلی بسیار خوبی که بین رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برقرار شد، - مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد استقبال خیلی خوبی از بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین داشتند که اولین کاروان مستقل دانشجویی هم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: الحمدالله امسال با همکاری و همدلی بسیار خوبی که بین رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برقرار شد، برنامه ریزی و پیشگیری برای برگزاری بزرگترین راهپیمایی شکل گرفت.

وی افزود: در زمان ثبت نام 2808 دانشجوی سال اولی در سراسر استان ثبت نام کردند، اما با توجه به محدودیت ها 320 نفر از دانشجویان به قید قرعه انتخاب شدند و در راهپیمایی دانشجویی استان حضور پیدا خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه بویراحمد گفت: در این راهپیمایی بزرگ که به عنوان بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت و ضد استکبار است دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد رسالت بزرگی دارند و فرزندان سید علی به امید خدا به عنوان سفیران فرهنگی جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین از کهگیلویه و بویراحمد

اعزام بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین از کهگیلویه و بویراحمد