مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-19بين الملل

سرویس امنیتی گرجستان از دسیسه حامیان ساکاشویلی برای کودتا خبر داد


سرویس امنیت داخلی گرجستان در بیانیه ای اعلام کرد، این کشور با تهدید ناآرامی های خشونت آمیزی که توسط نزدیکان میخاییل ساکاشویلی، رییس جمهور سابق سازماندهی شده اند، - سرویس امنیت داخلی گرجستان در بیانیه ای اعلام کرد، این کشور با تهدید ناآرامی های خشونت آمیزی که توسط نزدیکان میخاییل ساکاشویلی، رییس جمهور سابق سازماندهی شده اند، مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، سرویس امنیت داخلی گرجستان (SUS) در بیانیه ای ویدیویی که روز دوشنبه منتشر کرد، تصریح داشت، حلقه نزدیکان میخاییل ساکاشویلی، رییس جمهور سابق این کشور که هم اکنون به جرم سواستفاده از قدرت زندانی است، در مقام کودتاچی برای تغییر دولت گرجستان با توسل به خشونت و با الگوبرداری از کودتای سال 2014 اوکراین مشهور به کودتای میدان ، برنامه ریزی کرده اند.

سرویس امنیت داخلی گرجستان اعلام کرد، این توطئه گران به دنبال اجرای برنامه خود برای راه انداختن ناآرامی های خشونت آمیز در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر بوده و دسیسه آنها با گزارش نهایی بروکسل درباره وضعیت نامزدی گرجستان برای عضویت در اتحادیه اروپا مرتبط است.

در بیانیه این سرویس امنیتی آمده است: توطئه گران انتظار دارند نتیجه گزارشی که منتشر می شود منفی باشد و قصد دارند از این موضوع به نفع خود استفاده کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس امنیتی گرجستان از دسیسه حامیان ساکاشویلی برای کودتا خبر داد

سرویس امنیتی گرجستان از دسیسه حامیان ساکاشویلی برای کودتا خبر داد