مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-28بين الملل

ارسال جنگنده های اف-16 جهان را به جنگ هسته ای نزدیک تر می کند


خبرگزاری رسمی کره شمالی هشدار داد که ارسال جنگنده های اف-16 آمریکایی به اوکراین، خطر جنگ هسته ای بین واشنگتن و مسکو را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، موسسه مطالعات بین المللی پیونگ یانگ با انتشار بیانیه ای در خبرگزاری دولتی کره شمالی (KCNA) هشدار داد طرح ارسال جنگنده های اف -16 ساخت آمریکا به اوکراین، جهان را به خطر جنگ هسته ای بین مسکو و واشنگتن نزدیک تر می کند.

دراین بیانیه آمده است که اجرای این طرح نیت شوم واشنگتن را نشان می دهد که با هر قیمتی به دنبال شکست راهبردی روسیه است.

به نوشته این موسسه مطالعاتی کره شمالی واقعیت موجود به روشنی ثابت می کند ایالات متحده جنایتکار اصلی است که مانع حل وفصل مسالمت آمیز اختلافات می شود و با تحریک پیروان خود برای ارائه انواع سلاح های کشنده به اوکراین، کل اروپا را به سمت یک جنگ هسته ای وحشتناک سوق می دهد.

هفته گذشته نیز رابرت کندی جونیور، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرد که ارسال جنگنده اف -16 به اوکراین تهدیدی برای این کشور و بشریت است و منطقی تر است که برای حل بحران اوکراین، به جای جنگ، مذاکرات صلح آغاز شود.

کندی در شبکه اجتماعی ایکس / توییتر سابق در واکنش به مقاله ای درباره چراغ سبز آمریکا برای تحویل اف -16 به اوکراین، نوشت: تصمیمی بزرگ برای صنعت دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال جنگنده های اف-16 جهان را به جنگ هسته ای نزدیک تر می کند

ارسال جنگنده های اف-16 جهان را به جنگ هسته ای نزدیک تر می کند